Waar wil jij Pim voor inzetten?
Bedrijfsfilm / Promovideo
Veel bedrijven hebben Pim ingezet voor hun promovideo’s. Een bedrijfsfilm van ca. 2 minuten kan bij Pim al vanaf €250,-
Pim maakt graag deel uit van het creatieve proces en vindt het leuk mee te denken over de tekst of invulling van de video.
Wil je eens sparren of heb je vragen? Neem dan contact op.
Bekijk hier een bedrijfsfilm waarvan Pim de tekst schreef en de voice-over is voor het Bacchus Wijnfestival.
Radiocommercial
Pim heeft veel ervaring met het maken van radiocommercials voor grote bedrijven. Hij kan als geen ander precies de juiste toon en lading aan jouw boodschap geven. Veel bedrijven hebben Pim dan ook ingezet voor hun commercials.
Pim maakt graag deel uit van het creatieve proces en vindt het leuk mee te denken over de tekst of invulling.
Wil je eens sparren over de toon en lading van je boodschap en uitvinden of Pim de juiste man is? Neem dan contact op.
Beluister hier enkele voorbeelden van commercials die Pim eerder maakte:
Webvideo
Een goed webvideo valt of staat met een goede voice-over. En die voice-over valt of staat weer met de juiste ‘tone of voice’. Voor deze webvideo van Warmland schreef Pim niet alleen de tekst, maar verzorgde ook de voice-over.
Hij denkt graag mee over welk stemgeluid, welke ‘tone of voice’ het beste bij jouw organisatie past.
Wil je eens sparren over je video en uitvinden of Pim de juiste man is?
Bekijk hier het voorbeeld van de webvideo die Pim maakte voor Warmland:
Vaste Stem
Voor o.a. de merken Werkspot, Specsavers, Tweakers en Studieplan is Pim wat je noemt de ‘vaste stem’. Voor al hun video’s en commercials zetten ze Pim in als voice-over.
Ben jij ook op zoek naar een vaste stem voor jouw organisatie? Drink eens een kop koffie met Pim en vind uit of je dat ziet zitten. Afspraak maken? Neem even contact op.
Een voorbeeld van hoe Pim klinkt in een commercial vind je hier.
Neem contact op!
Je kunt Pim bellen op: +31(0)6 51 1712 56
Weet je niet zeker of Pim de juiste man is voor jouw klus?
Beschrijf hieronder je project en wensen. Pim neemt zo snel mogelijk contact met je op om te vertellen wat hij voor je kan betekenen.
Pim is ervaren in het inspreken van heel verschillende teksten, met altijd weer een andere ‘tone of voice’. Elke organisatie vraagt om een andere benadering, een ander stemgeluid. Ook als je ideeën nog vaag zijn, denkt Pim graag met je mee om de perfecte ‘tone of voice’ voor jouw project te realiseren.